top of page
  • Instagram
  • Facebook
  • Whatsapp

                                   REGULAMIN SALONU VEX TATTOO
 

                                                           WARUNKI OGÓLNE
 

  1. Klient decydując się na wykonanie tatuażu w Vex Tattoo zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu studia, przez co akceptuje jego warunki.

  2. Studio wykonuje wszystkie zabiegi tylko osobom pełnoletnim.

  3. Przed przystąpieniem do zabiegu każdy klient zobowiązany jest do wypełnienia dokumentów zaświadczających o braku przeciwwskazań

                    zdrowotnych oraz formularza zgody na wykonanie zabiegu.

                    Oświadczenie i zgoda znajduje się w studio i klient wypełnia je                            przed sesją. 

  1. Studio nie wykonuje zabiegów osobom będącym pod wpływem alkoholu,    narkotyków i innych środków odurzających.

  2. Studio zapewnia sterylność używanych do zabiegu narzędzi i materiałów.

  3. W studio obowiązuje bezwzględny zakaz dotykania przedmiotów służących do wykonywania tatuażu. Nie przestrzeganie zaleceń grozi utratą zdrowia.

  4. Zastrzegamy sobie prawa autorskie do wykonywanych zdjęć, projektów i tatuaży jak i do zdjęć naszych prac przesłanych przez klientów.

  5. Wszelkie wnioski, skargi bądź reklamacje prosimy kierować wyłącznie na adres mailowy vextattoo@wp.pl .W innym przypadku roszczenia zostają automatycznie uznane za niebyłe i nie będą rozpatrzone.

  6. W związku z RODO informujemy, że pozyskane dane osobowe  wykorzystujemy jedynie dla potrzeb realizacji wykonywanej usługi. Nie sprzedajemy danych ani też nie udostępniamy danych osobom i podmiotom trzecim.

 

                                                                 REZERWACJA
 

  1. Rezerwacji terminu tatuowania można dokonać osobiście w studiu, telefonicznie, mailowo lub poprzez komunikator Facebooka.

  2. Po dokonaniu  rezerwacji, należy potwierdzić ją poprzez wpłacenie zadatku. Opłaty można dokonać osobiście w studiu lub przelewem na konto, którego numer można uzyskać poprzez komunikator Facebook, drogą mailową. Termin przepada w przypadku niezaksięgowania wpłaty zadatku w przeciągu 3 dni od ustalenia terminu.

  3. Rezerwacja terminu poprzez wpłatę zadatku jest równoznaczna z akceptacją regulaminu. Minimalna kwota zadatku to 200zł, 

  4. Niedotrzymanie terminu sesji bez wcześniejszego poinformowania na 3 dni przed sesją skutkuje utratą zadatku. Rezerwacja kolejnego terminu wymaga dokonania wpłaty kolejnego zadatku w wysokości 50% ustalonej kwoty za tatuaż. W szczególnych przypadkach możliwe jest przełożenie wpłaty na kolejny termin.

  5. Termin sesji można zmienić maksymalnie do 3 dni przed umówioną datą.

  6. Tatuator może zmienić termin sesji jeśli uzna, że wykonanie tatuażu w danym terminie jest niemożliwe z uwagi np. na zły stan skóry bez winy klienta, zmiany na ciele klienta bądź w przypadku kolejnej sesji niedostateczne wygojenie poprzedniego tatuażu – w tym przypadku zadatek przechodzi na kolejny termin.

 

 

  1. W szczególnych przypadkach tatuator ma prawo do odwołania sesji – między innymi jeśli klient jest pod wpływem środków odurzających, alkoholu lub w jakiś

  2. sposób zachowuje się niebezpiecznie dla siebie bądź otoczenia  lub jeśli klient nie zastosował się do zaleceń tatuatora przed wykonaniem tatuażu i stan skóry nie pozwala na wykonanie zabiegu. Dotyczy to zabiegów kosmetycznych i medyny estetycznej np.: zbyt duża opalenizna słoneczna jak i po solarium, zabiegi laserowe, laserowe usuwanie starego tatuażu, depilacja itp.

        Wykonane na krótko przed nowym tatuażem a także wskutek                              samookaleczania się klienta– w tym przypadku zadatek przepada.

  1. Osobom niepełnoletnim nie wykonujemy tatuażu. Dopuszczalna jest rezerwacja terminu przed ukończeniem 18 lat, jednak termin sesji musi odbywać się już po ukończeniu 18-tego roku życia.

  2. Zgodnie z definicją zadatek jest bezzwrotny. W szczególnych przypadkach możliwe jest przełożenie wpłaty na kolejny termin. Zadatek jest częścią kwoty ustalonej za tatuaż , nie jest dodatkową opłatą do zabiegu. Zadatek jest rozliczany jest w dniu tatuażu lub na końcowej sesji w przypadku większych prac , które wykonywane są na kilku sesjach.

 

 

                                                  PROJEKT I WYCENA
 

  1. Wszystkie projekty, tatuaże oraz prace pośrednie wyceniane są indywidualnie. Cena minimalna wynosi 200zł.

  2. Jeśli tatuaż wykonywany jest w naszym studio projekt jest bezpłatny. Projekt stanowi własność studio, w przypadku niedotrzymania terminu sesji bądź nie-zrealizowania wyznaczonego projektu zabrania się przekazywania go osobom trzecim czy realizacji w innym studio – wszelkie nadużycia związane z

       projektem są naruszeniem praw autorskich z następstwem prawnym.

       Projekt tatuażu przedstawiany jest w dzień tatuowania w szczególnych        przypadkach                     możliwe jest przedstawienie projektu  wcześniej jednak wymaga to indywidualnych ustaleń.

 

                                                                 TATUOWANIE
 

  1. Tatuator ma prawo odmówić wykonania tatuażu bez podania

       przyczyny .

  1. Możliwe jest przerwanie sesji w przypadku złego samopoczucia klienta, wystąpienia objawów niepożądanych (mocnych zaczerwienień, podkrwawień, nasilającego się wydobywania osocza z krwią ) lub innych aspektów

       uniemożliwiających kontynuację sesji.

       Istnieje możliwość przyprowadzenia osoby towarzyszącej jednak,

       wcześniej należy o tym fakcie uprzedzić tatuatora oraz upewnić

       się, że w danym dniu nie będzie to przeszkadzało w pracy

       studio.

 

 

 

 

                              PIELĘGNACJA I ZALECENIA PO ZABIEGU

 

  1. Klient otrzymuje wskazówki dotyczące pielęgnacji po wykonaniu tatuażu i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Wszelkie skargi po

       stwierdzeniu braku stosowania się do zaleceń tatuatora zostają

       automatycznie odrzucone, poprawka takiego tatuażu jest

        dodatkowo płatna.

  1. Klient ma prawo zgłosić konieczność poprawki  do 2 miesięcy od wykonania tatuażu , która może się odbyć najpóźniej 4 miesiące po zabiegu( nie dotyczy osób mieszkających poza granicami Polski)

  2. Studio nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje nieprzestrzegania zasad pielęgnacji podczas procesu gojenia tatuażu.

  3. Studio nie ponosi odpowiedzialności za zachowywanie się barwników na ciele. Klient poinformowany jest o sposobie zachowania się pigmentów, ze względu na szeroko pojęty proces gojenia się ciała.

  4. Studio nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie szeroko pojętych zmian skórnych po zabiegu lub po latach. Na życzenie klienta jest wykonywana próba alergiczna.

                                                       VOUCHERY
 

  1. Voucher  można wykorzystać przy każdym tatuażu  i jest ważny przez 6 miesięcy od daty zakupu.

  2. Voucher nie podlega zwrotowi i wymianie na gotówkę bądź zwrotowi bankowemu.

  3. Istnieje możliwość przekazania Vouchera innej osobie, należy to jednak skonsultować w salonie.

  4. Voucher może zostać zakupiony w salonie lub drogą internetową. Minimalna kwota wykupu Vouchera to 200 zł .

  5. Termin realizacji Vouchera ustalany jest indywidualnie i nie podlega przedłużeniu bez ważnych przyczyn. Dopuszcza się jednorazową zmianę terminu najdalej na 3 dni robocze przed umówionym terminem tatuażu.

  6. Przy zapisie na termin prosimy o zapoznanie się z portfolio/ galerią salonu, gdyż posiadanie Vouchera przez klienta nie obliguje tatuatora do wykonania tatuażu w stylu , w którym nie pracuje.

  7. W przypadku gdy Klient nie pojawi się w salonie na umówionym terminie tatuażu, Voucher ulega przepadkowi.

  8. W przypadku posiadania Vouchera , klient nie ma obowiązku opłacać kwoty zadatku.

  9. Kwota Vouchera może być równa kwocie wykonywanej usługi lub pokrywać tylko część końcowej kwoty za tatuaż, wówczas Klient dopłaca pozostałą kwotę.

  10. W dniu tatuażu należy przynieść otrzymany Voucher jako podstawę do końcowego rozliczenia za usługę.

 

            STUDIO NIE ODPOWIADA ZA PERSONALNE USTALENIA Z TATUATOREM, KTÓRE NARUSZAJĄ TREŚĆ NINIEJSZEGO REGULAMINU!

bottom of page